torsdag 8 januari 2009

Jetlagged??

Konstig grej det, vi klarade oss ganska bra med tanke på att vi fick sova ett par timmar i normal tid i atlanta men nu är både jossan och jag sjukt trötta. Hon sitter och ser på Californication medan jag lyssnar till partyt som pågår utanför vårt fönster och försöker att inte somna haha. jag har köpt världens skönaste kudde btw mmmm vill sova nu men s k a i n t e. Ska börja fota f.o.m imorgon, glömde som sagt kameran i resväskan så det funka ju inte. Men tro mig om jag hade haft den skulle ni fått se på underhållande bilder från folket i atlanta hehe..

men vad high-tech då, att tiden under inlägget är amerikansk tid. bra då behöver jag inte skriva det varje gång för er som har undrat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome to SB!

Allt bra hittils? förstår att ni mår lite skumt efter resan, men hey nu är ni iallafall här!
Ni bor i IV förstår jag? Isla Vista är ett rätt udda ställe, vilket ni snart kommer att märka men med det menar jag både positivt och negativt :P

Anyway, om ni skaffar americano-mobiler eller bara känner för att slå en pling ändå så är våra nr
805 455 6096 (Kicki) och 805 455 6061 (Johanna)

Enjoy ;)

Anonym sa...

vakna nån gång så att jag kan få se bilder! :p
fööresten så fattar jag inte om klockan är 9 timmar framåt eller bakåt där.