måndag 2 februari 2009

I wrote you 365 letters. I wrote you everyday for a year.

Igår, dvs söndag, var det Superbowl. Slötitta på det (ca 5 min kanske haha), mer intresserad av reklamerna eftersom man visste att vi säkert ksulle snacka om det på lektionerna idag..

Sen gick jag och Linn iväg till IV market för att köpa chirre och dirre. Dags för notebook. Fem tjejer framför josses dator hahah lite tajt men what the hell.

Idag har det bara vart en vanlig skoldag. Dvs upp 6:30 för att ta bussen 7:15. I skolan 7:35, lektion nummer 1 börjar 08:00. 5 timmars hål (brukar spenderas i gräset med b.la johanna&sandra och en massa andra som kommer och går) två lektioner till och sen hem. Idag lyckades jag t.o.m med att somna på bussen, haha det var en kul syn..

Apropå ingenting, ni vet Ryan Reynolds? Klart ni vet. Jag och Josse festa med hans lillebrorsa i lördags.

Och en sak till, vi ringde till NRJ för ca en halvtimma sen hahaha, så kul snacka lite med Knappen&Hakim live på morgonprogrammet.

XOXO/ Melissa - Live from SB

6 kommentarer:

Anonym sa...

ni vet väl att Paul Walkers brorsa går på skolan också? :) hihihihihihi

Melissa sa...

OOOOMG, REBECKA, "skattjakt" haha ska söka igenom hela sbcc

Anonym sa...

IT STILL ISNT OVER!!

Malin sa...

Fa-an, jag skulle skriva det men Alex skrev it först!

Anonym sa...

hörrö apropå notebook...apropå ryan goslin. har du sett lars and the real girl? han är bäst :D

Anonym sa...

hej, pratade med josie om att ta bort inlägget från hennes blogg från i oktober och hon var jätte gulligt och gjorde det, jag undrar nu om du kunde kika in på din gamla blogg och ta bort inlägget som vi kom överns om efter allt blev uppklarnat =)

http://meli.blogg.se/2008/october/dont-cross-me-over.html

jag lärde mig verkligen vikten av organisation efter det missödet, jag inåsg inte själv att det skett dubbelförsäljningar men så fort jag fick email från några tjejer så började jag inse vad som hänt och allting löste sig ju inom 3 dagar efter det, i min nuvarandra bloppis så har jag verkligen struktur som motto, något man måste ha när man har 5 tusen läsare om dagen som kikar in.

Hoppas du har det härligt i santa barbara =) skicka gärna en liten kommentar när du tagit bort inlägget och gärna om det finns andra som jag inte är medveten om :) jätte snällt :)

Ha det fint,

Mogi