söndag 12 april 2009

Påsk

Igår hade vi en påsklunch/middag hemma hos Sandra & Johanna. Det var jättegott, har inte varit så mätt sen julafton. Vi gjorde egna köttbullar prinskorvar (gjorda utav vanliga korvar) potatis, gräddfil, ägg, och massa godis. Klagar inte! Saknades iofs svenskt godis men skittles och choklad dög!

Sen så har det varit lite halvdåligt väder. dvs endast 20 grader så det är soligt men inte supervarmt så man blir inte så sugen på att sola.

Apropå ingenting så har vi två redovisningar imorgon. Och den ena är jag nervös över. Ni som känner mig vet att jag snackar högt och mycket så det borde vara no problemo, förutom att det är på engelska och i en klass med 125 elever, haha lite pirrigt men ja det måste funka.

Idag har vi inte gjort så mycket, förutom att städa, plugga och det vanliga man gör på en söndag.

see ya, wouldnt wanna be ya

5 kommentarer:

Nathalie. 21 sa...

Melissa!! uppdatera din blogg kvinna, haha. Jag vill ju se hur du har det. helt underbart förstår jag. snart kommer jag också så kan vi ha kul tillsammans.

Mia sa...

Fan vad jag är avundsjuk på dig!! Bodde i Isla Vista för 6 år sedan och pluggade engelska. Jag lovade mig själv att jag skulle börja plugga på universitet där men icke. Nu pluggar jag till sjuksköterska i tråk-sverige. Fan ta mig. Men ett ofantligt stort GRATTIS till dig som lever drömmen. Massor med kramar/ Mia, 25 år Norrköping

Mia sa...

Förresten...uppdatera människa! Jag ska börja leva genom dig!!Hehe... Skulle vara så kul att få följa dig på din resa!

Ally sa...

slutat uppdatera?! vafan

Darling sa...

men visst är känslan som kommer efteråt (föredrag inför livepublik menar jag) underbar? Adrenalinkick och shot av oövervinnlighet :)